روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

ناتوانی مسئولین و پر اشتهایی جاده مرگ(جاده بهشهر - قره تپه - حسین آباد به دریا و بندر امیرآباد)

 ناتوانی مسئولین و پر اشتهایی جاده مرگ

در دو هفته گذشته ُ جاده بهشهر به دریای زاغمرز بهشهر شاهد 3 تصادف مرگبار بوده است. 

ناتوانی مسئولین و پر اشتهایی جاده مرگ

 

به گزارش خبرنگار خط امید بهشهر  در یکی از تصادفات بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه پراید راکب موتور کشته شد ، صبح سیزدهم شهریور نیز2 دستگاه پراید در جاده زاغمرز با یکدیگر برخورد کردند که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت،ولی متاسفانه در چند روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه کامیون در سراه زاغمرز بهشهر، راکب موتور که پیرمردی از اهالی زاغمرز معروف به میراب بود در دم جان باخت.

چندی پیش هم یک نوجوان 15 ساله اهل حسین آباد بهشهر در اثر برخورد با یک پژو جان خود را از دست داد و همچنین در ابتدای ماه مبارک رمضان امسال نیز مادر و پسری از اهالی قره تپه که با موتورسیکلت درحال بازگشت از زمین کشاورزی خود به منزل بودند در همین جاده در دم جان باختند که خبر آن در سایت خط امید بهشهر با عنوان "جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد"منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خط امید بهشهر خانواده های کسانی که در این جاده جان خود را از دست دادند در این جاده تجمع کرده و خواستار پیگیری و بر طرف کردن مشکلات این جاده شدند.
متاسفانه هیچ گونه پاسخ درستی از سوی مسئولین امر در خصوص مشکلات این جاده داده نشده است تا در سایه عدم پاسخگویی ها جاده پر اشتهای مرگ همچنان به دنبال قربانی برای خود می گردد تا رکورد بیشترین تصادفات و کشته ها در بین جاده های کشور را به خود اختصاص دهد.

آنچه در این سایت با عنوان "جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد" منتشر شده است ، بیانگر این موضوع است که اگر جاده رستمکلا به بندر امیر آباد که بیش از 5 سال است که خبر تکراری بهره برداری در آینده ای نزدیک آن به گوش مردم می رسد، به بهره برداری واقعی برسد حجم عظیمی از ترافیک جاده قدیم بهشهر به زاغمرز کاسته شده و با ممنوعیت عبور و مرور وسائل نقلیه سنگین از جاده قدیم شاهد امنیت بیشتر و کاهش تصادفات در این جاده خواهیم بود.

همانطور که در تصویر زیر آمده است در صورت راه اندازی جاده رستمکلا به بندر امیر آباد مسیر 38 کیلومتری بهشهر به بندر امیر آباد تا 18 کیلومتر کوتاه خواهد شد. 

 

 

یکی از مسئولین شهرستان در پاسخ تامل برانگیز به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص چرایی نا تمام ماندن تعریض جاده بهشهر به زاغمرز گفته است :تحریم ها دلیل نا تمام ماندن این پروژه است...!

متاسفانه یکی از اعضای شواری شهر قبلی شهرستان بهشهر که مسئولیت اداره راه و شهرسازی بهشهر را داشت در پاسخ به همین سوال گفت: من به کسی قول نداده ام و ادامه داد که هر موقع بودجه ای بیاید نسبت به بهسازی این جاده اقدام خواهیم کرد...!
نویسنده هیچ گونه نظری در خصوص پاسخ این دو مسئول ندارد و قضاوت را به عهده مخاطبان محترم می گذارد.

امیدواریم جناب آقای دکتر مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی که مردم وی را به عنوان نماینده خود انتخاب کرده اند در اسرع وقت مشکلات این جاده را پیگیری کرده و نسبت به مرتفع شدن آن اقدامات لازم را انجام دهد.

نکته بسیار مهمی که باید متذکر شوم اینجاست که نا دیده گرفتن فعالیت مسئولین در شهرستان امری غیر اخلاقی و غیر حرفه ایی است ولی متاسفانه به دلیل فاصله ایی که برخی مسئولین و جناب آقای دکتر مقیمی از رسانه ها گرفته اند این موضوع را در ذهن مردم به وجود می آورد که هیچ فعالیتی از سوی مسئولین در بهشهر انجام نشده است.

مخاطبان بهشهری و سایت ها و وبلاگ های منطقه ای  که تعداد قابل توجهی هستند منتظر پاسخگویی مسئولین و جناب آقای دکتر مقیمی نماینده محترم مردم بهشهر در خصوص مشکلات این منطقه می باشند.


منبع:خط امید
نظرات 1 + ارسال نظر
سایبری حوزه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 14:10 http://basijdehestan.blogfa.com

سلام
بمناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه وبلاگ نویسی برگزار میباشد
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ حوزه 04حضور یابید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد